Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky
platné pro internetový obchod na jméno Ing. Adam Vaňkát

1. Objednání zboží

Objednávky se přijímají přímou objednávkou z internetového obchodu na jméno Ing. Adam Vaňkát (http://climbandsplitboard.cz/) nebo e-mailem ([email protected]). Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů v objednávkovém formuláři internetového obchodu. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy a je závazná pro obě strany. Přijetí a platnost objednávky od kupujícího je dána obdržením potvrzujícího e-mailu od prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že není schopen dodat zboží v požadovaném množství. Kupující svoji objednávkou potvrzuje, že akceptuje Všeobecné obchodní podmínky pro dodání zboží vyhlášené prodávajícím, které jsou pro obě strany závazné.

2. Ceny

Platná cena je cena uvedená v ceníku v okamžiku uzavření kupní smlouvy (zaslání objednávky). Všechny ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH. Připočítává se cena poštovného a balného.

Cena poštovného a balného činí:
– 150,- Kč Česká republika – Česká pošta – služba „balík do ruky“.
– 200,- Kč Česká republika – Česká pošta – služba „balík do ruky“ + dobírka.

Při platbě hotově při osobním odběru se poštovné a balné neúčtuje.

3. Dodání zboží a způsob platby

Objednané zboží je odesláno, resp. je k vyzvednutí do 3 kalendářních dnů po obdržení objednávky. Dodání po částech je možné pouze po odsouhlasení kupujícím i prodávajícím. Pokud prodávající překročí dohodnutou dobu dodání konkrétního druhu zboží, má kupující právo zrušit objednávku a to telefonicky nebo emailem.

Při využití služby České pošty je kupující poštou informován formou sms nebo e-mailem o podání zásilky a o čase jejího doručení. Dále může využít všech výhod   služby „balík do ruky“ České pošty, mezi tyto patří:

1. Prostřednictvím interaktivního webového formuláře na  www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

2. S adresátem neustále komunikujeme. Pokud upřednostňuje osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence mu jej uložíme na poště. Pokud adresáta nezastihneme, může se s námi dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který mu bude lépe vyhovovat.

3.Využijte službu sledování zásilek Track & Trace na internetových stránkách České pošty.“

Objednávky se vyřizují s možností následujících variant plateb:.
a) dobírka – platba při doručení Českou poštou na fakturační, nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce
b) platba bankovním převodem- po přijetí objednávky bude kupujícímu vystavena „výzva k platbě“, na základě které provede platbu na účet prodávajícího. Variabilní symbol platby odpovídá číslu objednávky. Po připsání částky na účet bude zboží odesláno zákazníkovi na adresu uvedenou v objednávce. Při zadání „osobní odběr a platba bankovním převodem“ dostane zákazník informaci, že platba je už u nás na účtu a zboží je možné si vyzvednout.
c) hotovost – platba při osobním odběru zboží. Zboží lze vyzvednout po potvrzení objednávky po předchozí telefonické domluvě.

4. Výměna zboží

Výměnu zboží může prodávající provést do 14 dní od jeho převzetí kupujícím. Pokud expedice proběhla správně dle objednávky kupujícího, musí tento uhradit náklady za zpětnou dopravu. Vrácené zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném obalu včetně všech originálních visaček. Zboží je nutno odeslat doporučeně a pojištěné. Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku. Doporučujeme postup výměny konzultovat přes mail nebo telefon s osobou odpovědnou za provoz eshopu.

5. Právo na storno kupní smlouvy

Kupní smlouvu může kupující zrušit do 14 dnů bez uvedení důvodů a to písemnou formou (dopis, e-mail) nebo zpětnou zásilkou s vysvětlujícím dopisem. Zboží nesmí být použité, poškozené ani jinak znehodnocené a musí být v originálním nepoškozeném obalu, se všemi visačkami. Lhůta 14 dnů začíná běžet dnem příjmu zboží kupujícím. Náklady na poštovné hradí kupující. Zboží je nutné zaslat doporučeně a pojištěné. Zboží nesmí být zasláno zpět na dobírku. Při splnění všech těchto podmínek prodávající do 15 dní vrátí peníze za vrácené zboží na bankovní účet kupujícího.

6. Reklamace

Případné reklamace řeší prodávající dle platných právních předpisů. Kupující je povinen zboží po převzetí zkontrolovat a případné vady neprodleně nahlásit. Za vady způsobené dopravcem neručíme. Při podání reklamace je nutné předložit reklamované zboží v originálním obalu, kopii prodejního dokladu a popis závady.
Podmínky reklamace jsou upraveny platným Reklamačním řádem firmy Ing. Adam Vaňkát

7. Kontaktní údaje prodávajícího

místo pro osobní odběr zboží:

Adam Vaňkát

Na Dlážděnce 116/8, Praha 8, 182 00
e-mail objednávky:  [email protected]
tel: 774 866 122

Ing. Adam Vaňkát,
Cyprichova 710, 149 00 Praha 4

IČO: 02539870

8. Ochrana osobních údajů o kupujícím

Prodávající zajišťuje důvěrnost a zabrání zneužití dat o kupujícím. Obdržená data budou použita pouze pro přijetí, vyřízení a vyúčtování objednávky a nebudou zpracována k jiným účelům.

9. Platnost všeobecných obchodních podmínek

Všeobecné obchodní podmínky platné pro internetový obchod na jméno Ing. Adam Vaňkát jsou platné od 8.1.2014.
Řídí se zásadami Občanského zák. č. 40/1964 Sb., resp. Obchodního zák. š. 513/1991 Sb. a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Connect with Facebook